11.21.2015

Pemprsky nebo látkovky?

Dcera čekala miminko a vyrukovala s tím, že bude používat látkové plíny.
Nechápala jsem. Jednorázovky jsou přeci  pohodlné, skvělé. 
Miminko je celou noc v suchu...i na mě zapůsobily reklamy.
To jsem ale netušila, o čem současné  látkové pleny jsou.
Nakonec to dopadlo tak, že jsem našila pro chlapečka látkovou výbavičku
a z plínek jsem nadšená zrovna tak, jako dcera.
 Přímo na prdelku přijde biobavlněný beránek nebo biobambusový aksamit, 
látky jsou sametovější než samet a jemnější než hedvábí...přísahám. 
Tyto přírodní materiály mají přirozené antiseptické a savé vlastnosti. 
V bio kvalitě je i savá vrstva a vrchní část se šije z designového úpletu. 
Miminko si zabalíme do voňavě příjemné plenky a navrch přijdou další gatě ze speciální 
látky s polyuretanovým zátěrem, který neprotéká. Použila jsem i speciální suchý zip, 
který neškrábe a vydrží tu spoustu praní.
 Už vím, co jsou svrchňáčky, vkládačky, látkovky, tréningáče....
Mám z dcery radost, že si vybrala tu "náročnější" cestu. Nemusí sledovat letákové akce na slevy pemprsek, vozit domů balíky jednorázovek a odvážet použité. 
A hlavně bude mít vnouček prdelku minimálně rok v přírodních materiálech, žádná chemie :).






Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...