4.15.2016

Teď to konečně vyšlo :).

Na chlapečka šiju často a ráda. Jen nestíhám věci fotit, ale teď to KONEČNĚ vyšlo :).




Z téhle teplákoviny jsem unešená. Příjemný materiál s autorským potiskem od jedné opravdu šikovné mladé paní. A když jsem z něčeho nadšená, musím se hned pustit do práce.


Nůžky kmitaly, šicí stroj vrněl a já za tmy vypínala mašiny. Radost chlapečka byla obrovská, nebo se tak alespoň tvářil.








Střih tepláčků jsem viděla někde na netu, jen jsem si za boha nemohla vzpomenout kde. Líbila se mě kombinace jemného vzoru s proužkou. Stříhala jsem podle paměti a dopadlo to dobře, jen ty kapsy jsem udělala "falešný". Naštěstí  chlapeček zatím na detailech nebazíruje a kapsy-nekapsy na kalhotách neřešil.


Vesta je ze softshellu. Nevím, nějak jsem se s tíhle materiálem neskamarádila. Přesto jsem z něj ušila  bundu s kaťatama, ale budu to muset ještě vychytat. Chlapečkovi se v bundičce dobře pracuje a že té práce je na zahradě až až...


A důležitý je smích, tak se hodně smějeme i při práci :).
To jsou ty kalhoty, dole náplet, v pase náplet....geniální řešení a na kolenou už předem záplaty.


Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...