12.13.2016

a mám průšvih :(

Slíbila jsem manželovi išlské dortíčky.
Slíbila jsem, že až půjde z práce, poline se z našeho domova omamná vůně.
Slíbila jsem, že na stole bude krabice cukroví.
Jenže mně pořád ležel v hlavě jeden projekt.
Připravila jsem si ingredience na pečení, ale stále jsem přemýšlela o nové kabelce. Šup s máslem zpátky do ledničky a už beru nůžky. Promiň, drahý, opravdu jsem chtěla péct...jenže, bylo to silnější.
Když vyndávám luxusní látku od Roberta Kaufmana z nové kolekce Údolí králů, na pečení už ani nevzdechnu. A hurá, jde se na to. Stříhám, měřím, zažehluji, čas utíká. Pomalu se začíná kabelka rýsovat.
Takhle vypadá polotovar, našívám dno. Sama jsem zvědavá, jak bude vypadat po došití. A že by měla být rozpálená trouba a vonět skořice? Ale kdež...
Tu slyš, klika cvakla, dveře letí - manžel vchází do dveří....a já místo plechu s cukrovím vytahuji kabelku. 
Šila se fajnově, jen mě překvapila svou velikostí. Na výšku 31 cm, šířka 40 cm a hloubka 16 cm. Trochu vypadá jako "pytel"s oválným dnem a určitě se do ní dá nacpat moooc věcí. Hodně jsem ji vyztužila, tím pádem dobře drží tvar. Jsem z ní nadšená, určitě kabelku Bonnie zařadím mezi své favoritky a bude k dostání  v mém obchůdku.



Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...