8.30.2017

Tentokrát jsem se sekla.

Ve schránce mail od stálé zákaznice a v něm přání ušít kabelku:

"Barva je mi vcelku jedno, nějaká pěkná, samozřejmě. Může být i kočkatá nebo sovičková, puntíkatá nebo čtverečkovaná, modrá nebo zelená, černá nebo bílá. Ale rozhodně zase ta nejkrásnější, jako vždy:)."

A teď babo raď. Tohle si netroufám rozhodnout, posílám zpět fotky látek a tipuji, jak to asi dopadne. 

Joj, trochu překvapení, vyhrály barevná peříčka. Látka je nádherná, pestrá. Teď ještě nakombinovat s koženkou, aby kabelka lahodila oku mé milé zákaznici, aby ji ráda nosila a nevisela smutně na věšáku (samozřejmě kabelka). 

Můj favorit je jasný, užuž skoro stříhám....jen pro jistotu vyfotím a posílám kombinace k poslednímu odsouhlasení. 
Růžová?
Oranžová?
Modrá?
Kterou byste vybrali vy? 
Jasně, každá má něco do sebe.
Netrpělivě čekám na odpověď. 
Tuhle jsem však nečekala:

"Juchůůů, jednoznačně růžová!"

Dobrá zpráva pro všechny příznivce růžové...už se ji nebudu bát použít :)!


Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...