11.08.2017

Jak si zvednout sebevědomí.

Tohle je bronzová medaile Prof. MUDr. Jana Janského .... a je moje. Přišla včera, nenápadně poštou, malý balíček a pak to překvápko po otevření. To jsem nečekala, moje sebevědomí vylétlo vzhůru a připadala jsem si ohromně důležitá a nepostradatelná. 
V životě jsem potřebovala už 2x transfúzi a když jsem sledovala, jak do mě proudí ta "cizí" krev, napadaly mně, různé (nebo spíš hrůzné)  myšlenky. Když teď, při odběru, potkávám samé sympatické dárce, vidím, že moje obavy byly tenkrát naprosto zbytečné. I moje krev někomu pomáhá (z jednoho odběru až čtyřem pacientům)  a to je pocit, který si prostě nekoupíte, to si musíte prožít.

Přibližně  90 % české populace je Rh pozitivní a jen  10% Rh negativní.

Já jsem ta negativistka, ale v tomto případě mě moc to těší.

 !Darovat krev může každá zdravá osoba ve věku 18 - 65 let

Běžte do toho, krve je stále málo a dárců ubývá :(. 
Já byla právě dnes. 


A jaké to bylo poprvé?  Mrkněte sem.



Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...