1.28.2018

Můj starej je vyměněn.

Jen nevím, jestli jsem udělala dobře.
Můj starej je sice vyměněn, ale za ještě staršího.
A ani to není žádný fešák.
Vlastě je dost jetej.
Holt už něco zažil.
A bude asi i trochu hlučnější, to jsou ty starší ročníky :(.
Má i dost přes váhu.... 4.patro nám dalo zabrat.
No a ty jeho tvary -  fotit se s ním nebudu!
Ale "páru", tu on teda má ohromnou.
Nabízeli mně krasavce až oči přecházeli.
Jenže co s nablýskaným frajerem bez síly.
Já potřebuju "dělníka".
Prostě aby makal!
Aby když šlápnu, tak aby jel!
Už ho nesou.
Poslední patro, pánové si mákli.
Na místě, usazenej a jdu se s ním seznámit.
Jak říkám, design nic moc, ale zato festovní materiál. Šití na průmyslovém stroji je úplně
 jiná liga. Doufám, že si nepřišiji ke kabelce i prsty :). Tak mně držte palce, ať se šití daří.
Na předchůdce, který stále slouží, se můžete mrknou zde.

Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...