3.16.2018

Měním názor!

Původně jsem nechtěla stahovací vaky ani šít natož NEDEJBOŽE ho snad navlíknout na záda.
Měním názor!
Nedala jsem bez něj ani krok. 
Je ideální na cesty místo kabelky, když třeba někam letíte nízko-nákladově jen s jedním batohem.
Ano dámy, čtete dobře - s jedním!! báglem o velikosti  55x40x20 cm. 
Ono vůbec při lítání "low cost" zjistíte, že tahat sebou spoustu věcí je naprosto zbytečné. Mezi námi, ono je vlastně nemáte ani kam dát.

Batoh zůstává v apartmánu a my vyrážíme s pytlem na zádech.
Výhody:
  • volné ruce, když potřebujete pít pivo, fotit, jíst, držet mapu, mávat rybářům
  • skladnost - sbalíte ho do kapsy
  • objem- vejde se pití, svačina,mikina, doklady, peníze, mapa, nákup
  • váha - lehký jako pírko
  • přirozený pohyb - sedí stabilně na obou ramenou, takže můžete klidně i skákat radostí        
Mimo zipové kapsičky uvnitř, jsem ještě ušila jednu velkou  kapsu přístupnou zvenčí. Osvědčila se na doklady a peněženku. Nosila jsem přímo na zádech a nebo naopak, i když na Maltě žádné nebezpečí  krádeže nehrozilo.
Šiju je z různých materiálů. Pro sebe jsem zvolila vodě-odolnou stanovinu, tedy pevnější materiál. Měla jsem trochu obavy, jestli nebudou bavlněné šňůry tlačit do ramen. Zatěžkávací zkouška velkým nákupem a ...... v pohodě :).
Možná zjistíte, že tenhle úžasný sáček taky potřebujete, tak to mrkněte přímo sem.


Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...