5.24.2019

Úhel pohledu :).

Potřebovala jsem něco mírně repre na sraz ze střední.
Něco, kam bych nacpala pár "švestek".
Rozuměj: pyžamo na přespání, šminky a něco na převlečení.
Moc věcí do kabelky, na batoh zas málo.
Si můžu přeci něco spíchnout....a jak řekla, tak udělala. 
Stříbrný vak, přesně pro moje potřeby :).
Poprvé celý z koženky.
V nadšení jsem se pustila do dalších. Jeden krásně bílý s duhovým zipem. 
A červený z perforované koženky.

Jenže....
  • tahle koženka je taková tužší :(
  • taková dost pevná :(
  • vak se ani nehne, jak drží tvar :(
Tak nevím :(. V krámě strkám vaky do kouta, aby nebyly moc na očích.
Do obchůdku vchází paní.
Rozkoukává se a najednou zabodne prstík  do červeného pytle.
TEN!
Trochu v rozpacích ji ho ukazuji a paní švitoří....
  • No ten je super pevný :)
  • A jak krásně drží tvar :)
  • Takový dobře tuhý, ten něco vydrží:)
No vida, co dokáže úhel pohledu :). Hurááá....jdu šít další.
A jak jsem na tyto pytlíky změnila názor se dozvíte ZDE.


Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...