3.09.2021

Když vyměníte škodovku za Ferrari.

Chystala jsem se k tomu dlouho, stále mně však znělo v uších: "Neopouštěj staré věci pro nové".

Jenže pokrok nezastavím a já po tom průmyslovém stroji toužila. Ach, takové automatické zapošití, co má průmyslovák, je science fiction.  A prý si ta chytrá mašina taky sama odstřihne po došití nitky. To si neumím vůbec představit, já stále zastřihuju, zapošívám...

No vida, uběhlo pár let a Ferrari mám doma. Tedy průmyslový šicí stroj Texi Tronic 6 Neo

A šije jako ďábel. 
Rychle, přesně, úžasně. Při šití koženky si jen vrní. A nekecali...sám zapošije a ušmikne nitě. Pro někoho, kdo je odchovaný Veritaskou, se tohle rovná výletu na měsíc. Fantazie. Zázrak.
Že já si ho nepořídila už dávno😁.
a daleko více najdete zde: https://www.maraka.cz/


Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...