7.29.2021

Můj experiment.

Když přijde balík látek a já přemýšlím, co z toho budu šít.

 Chtěla jsem vám nabídnout něco
  •  na léto
  •  k šatičkám
  •  k džínám
  •  co se dá nosit i v zimě  
Upravila jsem střih na saka a pustila se do experimentu. 
  • bude se blejzr líbit? 
  • získá si vaši pozornost?
  • zařadíte ho mezi své oblíbené kousky?
Spousta otázek a na odpověď si budu muset počkat.
  
 Nikdy nevíte předem, jak to dopadne, ale v tuto chvíli už mám ale jasno :).  
Blejzry mizí z ramínek rychlostí blesku.
 
Největší úspěch mají jednobarevné 
  • nestačím došívat
  • nestačím objednávat látky
  • nestačím vymýšlet barvy

Moc děkuji za váš zájem, nákupy a že se vracíte, díky. Nakupovat můžete zde ZDE.




Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...