5.26.2016

Přestože mívám hlavu v oblacích, jsem žena ryze praktická.

Hlava v oblacích :).

Na módní přehlídku se těším. Prožívám takovou zvláštní směs pocitů - nejprve těšení, pohoda, vše klape, a čím víc se akce blíží, tím se stupňuje nervozita, nestíhačka, na co jsem asi zapomněla. Vnitřní chvění, bušení srdce, bože jak tohle dopadne.
A po přehlídce....uf, parádní pocit.
Už několik let, dvakrát do roka, organizujeme přehlídku. Mimo značku SMASH!, prezentuji i svoje šité věci - kabelky a oblečení. Tentokrát jsem měla prima nápad, seženu švadlenu, ve dvou se to přeci lépe táhne a víc se  ušije. A bylo to jak na houpačce.
1. Tak mám švadlenu - hurá!
    Nakoupila jsem kilometry látek a těšila se, co spolu na přehlídku vytvoříme.
2. Nemám švadlenu.  
    Rodinné důvody ji nedovolily pokračovat v šití.
3. Mám švadlenu.
    Když už mohla zašít šít, stroje se spikly, postavily si hlavu a přestaly fungovat, polámalo se vše, co se polámat mohlo.

   
Přehlídka se blíží, sháním další šikulu na šití.


4. Mám novou švadlenu 3x hurá!
    Vypadá to, že spolupráce dopadne dobře. Je to profesionálka, módní přehlídka je za 20 dní, 
      to zvládneme. Mám radost a v návalu štěstí přikupuji další metříky látek .
5. Nemám švadlenu.
     Z pracovních důvodů je odvolaná na delší zahraniční školení. Do přehlídky zbývá 10 dní.
6. Nemám kolekci SMASH!, cestou z  Barcelony se kdesi zasekla a závěr? Nemám zboží, nemám švadlenu, jen 130 rezervací na přehlídku...zrušit?
6. Dělám švadlenu.
    Stříhám, stehuju, špendlím, měřím, šiju, entluju, zažehluju.... Místo kabelek šiju šaty, sukně,   trika,tuniky. Kolekce SMASH! dorazila za pět minut dvanáct.
    A jak se to nakonec povedlo? Posuďte sami.
Moc děkuji ne-modelkám, které jsou skvělé :). Díky holky.






Proužky, kotvy, modrá, červené.....stále úžasná kombinace. Modely prodány.






Kotvičkové šaty se prodaly hned po přehlídce.
Luxusní materiál a luxusní vlčí máky. Šaty jsou také prodány.
Digitální tisk - opět luxusní materiál, prodáno.
Ani tyto minišaty už nemám v obchodě - prodáno.
Pohodlná sukně a triko s vodou, prodáno.
Zajímavý motiv a tak stačí jednoduché šaty,
Pusinky 3x jinak.
Možná tento model uvidíme v televizi, zakoupeno reportérkou z TV.







Maxi a midi sukně, tričko s vodou a bezva materiál.

Opět pohodlná tunika a triko z krásných panelů.

Tahle trojka se také povedla. Panelové látky a v modely  už nejsou k mání.

Midi sukně, nádherně ženské. I tato má už svoji majitelku.

Ani jsem netušila, jaký bude mít písmenkový potisk na úpletu úspěch - vše prodáno.
Krásné šaty-prodány.



Nakonec jsem toho našila tolik, že jsme nestihli ani všechno nafotit :(. Snažila jsem se ušít oblečení, ve kterém se zákaznice budou cítit pohodlně a třeba jim udělá radost, když budou vědět, kdo šil jejich šaty. Nemám sériovou výrobu a většinu kousků  šiji jen v jednou originále. Je úžasné, že existují lidé, kteří mají zájem o moje výrobky a moje radost nebude znát mezí, pokud se budete vracet do mého obchůdku.  
Děkuji moc za vaši přízeň :).
 





Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...