5.18.2016

Sundávám černý brejle.


Dost už bylo černé.
Jo, prostě to přetřu. Už jen to rozhodnutí mě příjemně naladilo. Aby jste rozuměli, v krámku mám černé dřevotřískové panely. Ladilo to se značkou SMASH!, kterou prodávám.
Jenže čas jde dál a černá už není moje priorita.
V úterý módní přehlídka a hned v sobotu, ještě plná dojmů, se pouštím do práce. Natírám s velkou chutí. To bude ono, bílá je svěží, jasná a uklidňuje. Bílá zvětšuje a prosvětluje prostor. A jak jsem se dočetla, bílá rovná se mládí.....no, já snad budu v krámě i spát :). Detailisti si všimnou mého vyladěného pracovního úboru.
A výsledek?  Přijďte se podívat :).





 Nic co stojí za to získat, se nezíská jednoduše.

Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...