9.27.2016

Mít šicí babičku je prima, pokud má čas :) ...... II.



Na chlapečka šiju průběžně, ale málokdy něco nafotím. Musí totiž nastat příznivá konstelace těchto situací: 
a) aby se nechal obléknout
b) mít u sebe foťák (nabitý!!)
c) "donutit "modela" pózovat
d) vhodné prostředí

Mikči jsem ušila dvě, ale v té druhé jsem ho už nevyfotila. Kdepak, proč by se měl svlékat a pak zas oblékat?? Typický chlap! To snad mají vrozené, tu nechuť se převlékat. No ženy, chápete to???  Vždyť je to tak prima, zkusit si něco nového, svléknout, obléknout a tak dokola.......

Tepláky mají vsazený oválný klín, střih mám z časopisu Ottobre. Ten doporučuji :). Šila jsem podle něho už hodně věcí a oblečení perfektně sedí. Půlkulaté kapsy se hezky šijí a vypadají efektně. Jednu mikinu jsem udělala přes hlavu s kapsou a s prodlouženým zadním dílem.
Přišívání zipu není zrovna moje "parketa", ale nakonec jsem zjistila, že to zakončení u krku není až tak těžké. Sice jsem jedním okem šilhala na youtube, ale dala jsem to. .









Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...