1.13.2017

Božská Bonnie

Kabelku Bonnie jsem před svátky ušila pouze jednu a dostala jsem na ni hodně dotazů. Spíchla jsem tedy  další čtyři originály a můžete ji omrknout  v mém krámku v Jičíně.
 
Střih už mám nějakou dobu doma, ale říkala jsem si, že ta taška je moc velká a kdoví jak se bude šít a to oválné dno, jestli to vůbec bude pěkně držet.....no výhrad jsem k týhle tašce měla asi tisíc. Teď jsem z ní naopak nadšená. Použila jsem zahraniční designové látky v kombinaci s koženkou.
Srdce fanynek větších tašek zaplesá, protože díky oválnému dnu je fakt super prostorná a to znamená i přehledná :). Ani kabelkové "nepořádnice" s Bonnie nebudou mít problém - doporučuji vyzkoušet. K této kabele se mi líbí popruh přešitý látkou, dodává to kabelce "šmrnc". Na každé kabelku našívám kožené logo handmade. 
V originálním střihu bylo zapínání na magnet, ale moje zákaznice preferují zip. Praktické nejen proti zlodějům, ale když s kabelkou nedej bože "fláknete" třeba do auta, nic se z ní nevysype.
Na předním díle  kapsa na zip, mobil prostě musí být po ruce. A nově s ozdůbkou - střepečkem.
Kabelka se skládá ze čtyř dílů a díky tomu se nechá různě nakombinovat.V tomto případě mám na předním díle krásnou látku a zadní díly z jednobarevné koženky. Určitě budete svědky dalších  a dalších variací.
Vnitřní kapsy pěkně při boku, vyztužené ... hned víte kam a pro co sáhnout.
                                                                       Ať se krásně nosí!


                                 Pokud se vám moje kabelky líbí, vybírat můžete zde.

Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...