6.05.2018

Najdeme mladýho Koudelníka?

Konečně! 
Vlak, kolo, výlet.
Jedeme vlakem z Bělohradu do Kolína a pak už hurá....na kole za Koudelníkem. 
Bereme to oklikou přes zámecký park, kde mají pěknou naučnou stezku, která nás baví.
První cíl: zámek Kačina. Taky už to bude nějaký pátek, kdy jsem tu byla naposledy.
 Odměna je víc než nutná. Ve stínu stromů - hřiště a zmrzlina pro Maxe, ledová káva pro nás.
Blížíme se ke Kutné Hoře, zpíváme si: já jsem z Kutné Hory Koudelníkův syn.....a ejhle.
Přiznávám, trochu jsme porušili pravidla. Most rozkopaný a zavřený, objížďka kdoví kudy.
My to riskli...ty řetězy byly stejně jen tak ledabyle přehozené, ještě  pohnout  bránou,
 přejet most a šup, byli jsme na druhé straně.
Projíždíme Kutnou Horou, kde jsem byla naposledy před 20 lety (je to možný??).
Všechno krásně opravené a upravené, doporučuji navštívit.
 Max je nadšený z kašen, vody, piana a vlastně ze všeho, výlety máme prostě rádi.
             Ještě si udělal takový malý "orienťák" ve vinici a my zatím  v klídku koštujeme víno.
 Město jsme prozkoumali a už to chce oběd. Nejlépe na trávě a u hřiště, kam se hrabou restaurace.
Ne vždy si vybereme vhodnou trasu, ale i bloudění má svůj půvab. Nespěcháme, kocháme se.
 A pak ty překvápka. Třeba tenhle úžasný viadukt.
Nebo Polepský vodopádek.
Čtyři metry vysoký a  ty dva na něj museli vyšplhat.
Na Kolín už nám zbývá málo času, příště to musíme napravit. I tady je toho spousta k vidění.
Parádně prožitý den, plný zážitků, sluníčka, zmrzlin, památek a překvapení. Mám ráda tyhle cyklo výlety, kdy se nemusí chvátat, šlapeme podle libosti, kde se nám líbí, zastavíme.
Najeli jsme 50 km, do Bělohradu se vracíme se opět  vlakem. 
A perlička na závěr - kolo jsem píchla při zpáteční cestě skoro až u nádraží :), takže pohoda.

Jo a jak to dopadlo s Koudelníkem v Kutné Hoře? 
Našli jsme ho i s těma jeho barákama, ale je divnej, chlupatej, a Maxoj se vůbec  nelíbil :(.


Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...