2.19.2016

Popletená je volná.



Když se dokáže utnout mistr tesař, co teprve já. 
Od zákaznice jsem měla přesné instrukce, jakou by si přála kabelku, ušila jsem však úplně jinou. V klídku jsem stříhala, šila a vůbec mě to netrklo. Nažehlila, naimpregnovala, nafotila a posílám fotku po síti, neznámé zákaznici kamsi do dáli. Ještě si říkám, jaká bude asi reakce....
A pak to přišlo: jejda...já chtěla ale jinou. Překvápko na obou stranách :) . 
No jasně, už mě to docvaklo. Moje zákaznice jsou ovšem zlaté. Taky mají rodinu, děti, vnoučata. Taky chodí do práce, nakupují, vaří, žehlí. A taky mají pochopení. Děkuju.
A závěr....popletená taška je volná, na rozdíl od popletené švadleny.






Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...