6.24.2017

I Spy Bag aneb hledejme, pátrejme...takže česky asi "PÁTRAČKA".

Něco malého, skladného, zábavného ... to jsem potřebovala, aby se nám chlapeček při
cestování nenudil. Obíhám obchody, koukám na zboží. Spousta krásných hraček, ale nic podle mého gusta. Nedá se nic dělat, sedám ke stroji a pouštím se do šití "PÁTRAČKY" aneb hledacího pytlíku. 
Sáček s okýnkem je rychlovka, ještě naplnit něčím, co mám doma, třeba kuskusem. Klidně by mohla být rýže, čočka i písek. 
 A jak si s tím bude Maxmilián hrát? 
Principem hry je nalézt všechny předměty uschované v pytlíku.  Musí přesýpat, naklánět, šmátrat, žmoulat, prohmatávat až se mu v okýnku objeví kýžená hračka. Trénuje se jemná motorika, paměť, trpělivost.
Všechny tajnosti z pytlíku  jsem vyfotila, vytiskla  a kartičku zalaminovala.  Ta  je přišitá k sáčku. Druhé poutko se bude hodit k přidělání třeba na autosedačku. 
A co mě překvapilo? Že i všichni dospělí, kterým  jsem hračku ukazovala, 
začali  se zvoláním: "Jééé, to je dobrý", ihned sáček prohmatávat a hledat předměty. 

Ještě jsem šila jednu zajímavou věc na hraní pro vnoučka, ale to byla větší fuška. Více  zde.

Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...