8.02.2017

Neděle, vlak, zmrzlina, Drážďany.

Název jsem záměrně zkrátila, celý by byl totiž takhle dlouhý:
V neděli jsem jela vlakem na výlet na zmrzlinový festival do Drážďan
Cesta začíná na klidném raním nádraží ve Staré Pace.
Trochu vzrůša, zpěvu a cinkání lahví vnesli do vagónu fotbaloví fanoušci,
naštěstí nejeli až do Drážďan.
Po Prager Strasse procházkou na náměstí, kde to už žije. Nejprve okoukneme nabídku.
Panečku, jestli všechno bude tak super, jako "stánky", tak to se moc těším.
Na co se vrhnout nejdříve?
Červíky jsem vynechali, ale veganský hamburg, hranolky z batátů a ještě něco, 
co už nevím, jak se jmenovalo, jsme s chutí ochutnali.
 A pak došlo na zmrzliny. Nabídka nebyla až tak velká, ale za to samé specialitky.
Zmrzlina vyráběná dle přání přímo před námi.
Zmrzlina smažená :).
Tyhle týpci, něco nalili do nádob, chvíli se mrazilo, až se kouřilo a 
pak před nás postavili luxusní čerstvou zmrzlinu. Mňam!!
Sladká tečka na závěr. Ještě teď mám slepenou pusu tou malinovou polevou.
Po hodech procházka po Drážďanech. Uteklo to jako voda, rychle na nádraží a opět vlakem domů.
Kolo jsem tentokrát musela nechat doma, tak jsem si alespoň dvě opuštěná vyfotila :).


Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...