1.02.2016

Mít šicí babičku je príma.....pokud má ovšem čas.

Zima už se dávno ptala, co jsem dělala v létě. Už je to také nějaký pátek, co byla přede dveřmi. Teď "udeřila". A já konečně došila kompletní výbavu ke kočárku. Nebylo to za pět minut dvanáct, ale den po Novém roce.

Někdy potřebuje chlapeček hrozně rychle ze sedačky vyndat. Někdy zas potřebuje fofrem šupnout dovnitř..... proto ten zip.


Dcera chtěla koženkovou tašku se spoustou kapes. Já ji k tomu ušila jako bonus i peněženku.


Kapsy na všechno možné i nemožné. Největší radost mám z nejmenší kapsy na dudlík. Určitě tuhle roztomilou kapsičku ještě někde použiju.


Další super vychytávka je taška v tašce. Taštičku drží uvnitř magnetický druk a slouží jako kapsa, třeba na peněženku a mobil. Když si maminka potřebuje jen něco někde rychle zařídit, nemusí tahat celou tašku, ale hodí přes rameno tuhle malou šikulu, dítě a zvesela vyřizuje, co je potřeba.

Děkuji dceři za trpělivost. Někdy mě to šití trvá fakt hodně dlouho.






Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...