1.20.2016

Když má skřivan noční šichtu.

Jsem typický skřivan a noční šití je pro mě utrpení. Ale tuhle jsem musela došít. Raději jsem ani očkem nemrkla na hodiny a odpočítávání času v rádiu jsem se rozhodla ignorovat.
A protože skoro pořád šiju na zakázku, měla jsem chuť ušít něco "jentak".
Tak tu máme jednu noční jantakovou :).





Pořádně velká kabela svými rozměry (36cm vysoká, 31cm široká a 8cm hluboká) zaručuje, že se dá naplnit nákupem. Nemyslím zrovna nákup na nedělní oběd, ale takový menší doplnění domácích zásob. Klidně v ní už  můžete mít třeba desky velikosti A4, nacpat ten nákup a pořád zůstává volné místo...no není to taška snů. 

Tyhle vychytaný kapsičky na  mobil, brýle a peněženku  mám moc ráda. Vše krásně při ruce a hezky srovnané. Další větší kapsa je na zadní straně. A podle hesla: kapes není nikdy dost - ještě jedna zipová kapsa je uvnitř kabely, jenže tu jsem zapomněla vyfotit.

Další přednost kabely je odepínací popruh. Někdo má rád kabelku pověšenou na rameni, pěkně na dvě ucha. Někdo nosí křížem na jeden popruh....je to na vás :).
Na kabele jsem ušila horní rantl uvnitř i vně z koženky, tutíž bude nezničitelná a neumazatelná. Jo a zip to jistí proti cizím všetečným rukám.
A protože je šitá "jentak" a pokud máte pocit, že by se vám hodila....ještě je volná.
A DOBRÉ RÁNO :).




Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...