2.07.2016

Pssst… přichází tišící kniha.

Chtěla jsem koupit chlapečkovi k narozeninám dárek. Nezávidím dnešním rodičům - nabídka v hračkářství je ohromná. Tolik krásných hraček pohromadě, těžko se vybírá.
A pak jsem ji zahlédla na internetu. Quiet Book - do češtiny překládaná jako tišící kniha.
Že neznáte Quiet Book?
Ještě před měsícem jsem také netušila.
Úžasná látková kniho-hračka plná her, nápadů, objevů a u ní nápis - ušijte si ji sami. Ha, výzva jak pro mě dělaná. To za měsíc lehce spíchnu.
Jo spíchla, ale ne lehce. Vyřešit pohyblivé paprsky u slunce, jezdící auta, bludiště. Tahle kniha způsobila, že jsem místo spánku řešila, kam zakamuflovat žábu, berušky, medvídka, sovu, pejska. Jak vyřešit garáž, tunel, přechod a pohyblivé stromečky. A co teprve takový červ v jablku, nebo déšť schovaný v mráčku.
Poslední kapka bylo samotné přidělání knihy do kroužkové vazby. Ta se mě totiž zdála pro moje dílo adekvátní. Tuhle fajnovou práci jsem si nechala na sobotní dopoledne. Po obědě už na nás čekal oslavenec. Ještě v 11. hodin jsem vesele párala, nastavovala, přešívala, bušila kladivem do průchodek a nýtů.  To nikdo nepozná, utěšoval mě manžel. Vzal mi z ruky kladivo (tím zachránil moji krásnou dílnu) a jal se dotlouct, co bylo potřeba.
A mohlo se gratulovat :).
Formát 35x35 - nejsem troškař.
Balónky na suchý zip a poznávání barev....tedy to až chlapeček povyroste.

Různě velké obdélníky na suchý zip.
Chlapeček už testuje.

Provlékání červíka.

 Ponožky v pračce, po otevření pračky je nutné ponožky pověsit - připnout na suché zipy podle barviček.

Zimní stránka- pohyblivé stromečky, rukavice a v jedné schovaný medvídek.

Bludiště a bota na zavazování a trénujeme provlékání.


V mráčku je schovaný déšť.


V boudě bydlí krokodýl a v trávě žába, kterou krokodýl sežere.


Pískající pejsek ve stanu, tahací paprsky.

Zapínání knoflíků, karabinky, cvoků, patentů...

Auta a silnice. Na přechodu musí auto zastavit, méďa jde totiž na návštěvu k sově, která bydlí ve stromě. A na vše dohlíží pejsek, který se občas schová do boudy.










Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...