3.06.2016

Byly doby, kdy jsem moc chtěla šít, jen jsem nevěděla co.

Teď vím, co všechno bych mohla ušít, ale zas nemám kdy :( . Většinu kabelek a peněženek šiju přímo na míru zákaznicím. Musím také doplňovat zboží ve svém obchůdku a to se mi bohužel stále nedaří. Moje představa: krámek plný kabelek a ostatních šitých doplňků stále není splněna.
Na šití této kabelky jsem si ovšem čas udělala....vida, když se chce, tak to jde :).
Byla jsem zvědavá, jak se bude šít a jak bude vypadat v reálu. Výsledek máme zde: řekla bych, taková elegantní nákupka. Uvnitř je překvapivě prostorná - co víc si přát.



Vyberu látku, podšívku a koženku. A stříhám a stříhám a stříhám. Pak velmi pečlivě nažehluji výztuhy. Trochu nezáživné, ale potřebné.







A konečně šití. Sešiju kapsy, našiju kapsy, sešiju zipy, našiju zipy, sešiju ucha, našiju ucha, sešiju podšívky....


Krásně to odsejpá co? Teď už mám sešitý exteriér i vnitřek kabelky, zapasuju do sebe a opět sedám ke stroji.
Ušít kabelku je vlastně hračka :).
A jmenuje se ETHEL.  :) http://swoonpatterns.com/

Další kabelky omrkněte třeba tu.




Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...