3.10.2016

Tak se to profláklo....mám ráda žlutou.


Žlutá je moje oblíbená. Skrývá v sobě blahodárnou energii a působí povzbudivě.
Koukám do šatníku a nic žlutého jsem neobjevila :(.
Žlutou koženku mám ovšem nasyslenou, to je jasné. K ní jsem zvolila možná odvážnou kombinaci - látku LABIRINTH IN SPROUT od designérky Tula Pink pro Free Spirits Fabric. Jenže já to "slunce" musela někam propašovat, vždyť se blíží jaro :).





Peněženky, které šiju, už ani nemusím představovat. Uvnitř zipová kapsička na drobné, pět přihrádek na bankovky, účtenky a další nepotřebné papírky. Nevím, jak je to u vás, ale mě se snad v tý peněžence množej.


Vaše nejoblíbenější taška. Já ji pojmenovala Lea L. Vejde se do ní A4, Můžete ji nosit křížem, nebo jen tak hodit na rameno, Zapínáni na zip, kapsy uvnitř i vně. Máte ji prostě nejraději a tak ji pořád šiju v různých barvách a vzorech....
A Lea má ještě menší sestru Leu S. Velikost (v. 27cm, š. 22cm) na mobil, klíče, peněženku a šup na vycházku, výlet nabo rychlý nákup. Tuhle malou šikulku mám zas nejraději já. A tak ji šiju pořád dokola v různých obměnách.


Stela - úplná novinka. Zatím jsem ušila jen dvě, ale určitě se brzo pustím do dalších. Je to velká, elegantní nákupka a moc se mně líbí. Tiše doufám, že zaujme i moje zákaznice. Hned zítra ji strčím do výlohy, aby jste ji měly pěkně na očích.


Ethel  http://swoonpatterns.com/

Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...