12.25.2018

Jak si těsně přes Štědrým dnem zkomplikovat život.

Nápad ušít látkové pexeso jsem dostala na poslední chvíli. 
Objednat látku s předtištěným motivem traktorů trvalo pár minut. 
A nejsem troškař, vyberu to největší - 50 kousků. 
Jak na to? Látka je slabá bavlna, to znamená podžehlit pevnou výztuhou.
Začíná se to komplikovat, myslela jsem, že to bude raz dva hotové.
 Na vrchní stranu použiji softshell. Je pěkně silný a hlavně ho mám zásobu :).
Tak a teď sešít vše dohromady. Zvolila jsem podle mě nejjednodušší techniku...
óóó, jak se člověk dokáže mýlit.
 Každý čtvereček obšívám cik-cak stehem. Pokud možno vše rovně a přesně. 
U devatenáctého čtverce začínám nenávidět traktory, poté i kombajny a další stroje,
které ani neumím definovat.
Jen představa radosti vnoučka drží moji nohu na pedálu.
Zbývá rozřezat - to bude brnkačka. Řezacím kolečkem to půjde jedna radost.
Omyl. Prostě to nešlo.
 Nůžky do ruky, pečlivě a opatrně stříhám těsně podél švů TĚCH!! 50 kartiček.
Do čeho pexeso uložit, aby se nepoztrácelo?
Spíchnu sáček, přidělám průchodky a brzdička s gumičkou to jistí.
A třeba na výlet stačí vzít jen část pexesa, na což stačí pružný pásek (opravdu někdy vymýšlím blbosti). Stíhám, dárek hotový, už se těším až ho vnouček objeví pod stromečkem.
Dnes už můžu  napsat i recenzi.... kartičky se dobře chytají, jsou velmi příjemné na omak, můžou se ohýbat (díky výztuze drží tvar) a větší velikost shledávám jako výhodu. Jen ten prcek se vyzná v traktorech lépe než já a tak nemám šanci vyhrát :).

A na další "hračky", které jsem šila mrkněte tady KLIK a tady KLIK.


Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...