8.01.2016

Babička, která nepeče, svišť a cyklistka (Elberadweg l.)

Zajet si na kole do Drážďan musí být paráda.

Dlouho už pokukuju po cyklostezce do Drážďan. O parádní cyklostezce Labským údolím, které patří do chráněných památek UNESCO. Už se vidím, jak projíždím národním parkem podél Labe, míjím kolesové parníky, stolové hory, malebná městečka, hrázděné domky, zámky.  Labe zde vytvořilo vůbec nejhlubší pískovcový kaňon v Evropě.... no, krása nesmírná, co vám mám povídat. Teď mám konečně možnost si ji projet. Těším se na ten pocit štěstí z pohodové jízdy kouzelnou přírodou.
Výlet na pár dní, ubytování a veškerý servis mám zajištěný u syna v Drážďanech. Ráda bych ještě projezdila okolí, tak si první cestu zkrátím vlakem do Děčína a pak už budu šlapat. Nadšeně líčím dceři svoje představy o cyklovýletu. Básním o tom před ní už asi měsíc. Poslouchá, přikyvuje a pak říká: "Co když pojedeme s tebou?!" Užasle koukám na dceru a na 1,5rok malého prcka. To jsem fakt nečekala.
Lze odmítnout, když chce moje dospělé dítě se mnou vyrazit na cyklodovču?
Lze odmítnout, když mám možnost být s vnukem?
Lze odmítnou, když si můžeme užít pár společných dní?
Vteřinu jsem váhala, ale pak už následovalo úplně největší nadšení!!! A plánování...

Trochu musíme upravit původní plán. Vlakem si dojedeme o něco dál, tím lehce zkrouhneme kilometry na 50km. Maxmilián se zatím k našemu nápadu nevyjádřil. Aby věděl, co ho čeká a co si na něj jeho maminka vymyslela, vyrážíme trénovat. Šlo to rychle, usnul za10minut.
No a to místo v brašnách, které jsem plánovala na šatičky (předpokládala jsem večerní korzo po Prager Straße), holt zaplníme náhradním oblečením pro nejmenšího cestovatele.

V tuto chvíli už šlapeme okolo Bad Schandau směr Drážďany.......svišť, cyklistka a babička, která nepeče.

Jak to všechno dopadlo.....čtěte zde.



















Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...