5.18.2017

DILEMA.

A je to tu. Nevím si rady, jsem rozpolcená :(.
Na četná přání jsem se pustila do šití velkých tašek. Jen nevím, jestli se vám bude víc líbit široká nebo úzká. Ušila jsem tedy obě a je to na vás, který tvar zvítězí a zařadím ho mezi stálice.
Na léto jsem zvolila světlou koženku a luxusní látky z kolekce Údolí králů od Roberta Kaufmana "Valley of the Kings".
Dovolte, abych vám představila vám úzkou: šíře 33cm, výška 39 cm a 10 cm hloubka dna.
a širokou: šířka 42 cm, výška 33 cm a hloubka dna 10cm.
Na dno tašek jsme našila tmavě hnědou koženku,. Důvod je jasný - neumaže se, ať ji odložíte komkoliv.
Rádi využíváte i u velkých kabel dlouhý popruh. Aby nebyl "obyčejný" a nedělal tašce ostudu, pošila jsem také tou krásnou látkou. A pokud zrovna nebudete popruh potřebovat, jednoduše odepnete karabiny, popruh strčíte do kabelky a použijete, až bude třeba.
Zapínání na zip ochrání vaše doklady proti nenechavým ručičkám.
Kapsa z boku je prostorná a také uzavíratelná zipem. Nic nechám náhodě.
A jsme uvnitř. Jedna zipová kapsa, dvě velké volně přístupné, jedna úzká na propisku a tři menší na mobil, klíče....našité po bocích. Vše pěkně přehledné.
Koženková ucha jsou dostatečně dlouhá (65cm), aby vám kabela perfektně seděla na rameni. Zevnitř jsem je také  podšila látkou, aby nám to celé pěkně ladilo.
Takže ....úzká nebo široká?

Rádi byste viděli, kde se všechny ty kabelky "rodí"? Tak o tom je něco tu.

Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...