5.22.2017

Vzala jsem to jedním vrzem.

  A pěkně napříč sezónou, páč mám v šití pro chlapečka opět skluz. 
Bundička z lehké rifloviny. Měla být jarní, ale ono i v létě bývá večer chladno.
 Hvězdná mikča ze slabé teplákoviny.
Triček není nikdy dost a slabé kalhoty se budou také hodit.
 A už se dostáváme k horkým dnům....pro malého námořníka něco stylového.
Možná, že jsou úplně obyčejné....ale v obchodě neseženete. Jednobarevné kraťasy z té úplně nejslabší bavlněné látky na ty největší parna. Ještě mám další látky, jen do nich střihnout........
Prý: "Babišo, nefoť." A vyzkoušet  moje šicí výtvory odmítl ten malej rošťák úplně :).
Šití mě moc baví, ale nejraději s Maxmiliánem vejletuju - asi takhle.

Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...